lördag 11 maj 2013

Godmorgon!

Vaknar tidigt av sambons väckarklocka som ljuder redan kl 07.10. Till skillnad från vissa (sambo t ex) så kan inte jag trycka på snoozeknappen och somna om denna tiden på dygnet. Det kan även beror på att jag sovit de timmar jag behöver då jag verkligen inte är någon kvällsmänniska utan väljer ganska tidigt att testa hur mjuk soffan är och att jag ska bara lägga mig ner lite.... åh vips så har jag somnat och klockan är bara 22

Så här underbar morgon blev det för min del när man tar på sig lite snabba kläder för att ge sig ut på en powerwalk på 55 min. Älskar mitt Råsunda på sommaren, man kan inte önska sig mer. Nu har jag även fått i mig frukost och sitter nu här med kaffekoppen och har hela dagen framför mig. Inga planer bara kunna njuta av lördagen och solen strålar fortfarande ute så nu är det dags att styra upp här hemma för att sedan kunna vara ute ute ute ...

Ha en fin dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar