fredag 10 maj 2013

Fredagsmys

Idag valde jag bort inomhusträning på gymmet och valde i stället att snöra på mig mina rosa puppor för en löptur i det varma och vackra vädret . Termometern visade 25 grader varmt, himmeln är strålande blå och jag är nästan ensam i löpspåret. Galet härligt!

Kroppen kändes bra och flöt fram med hjälp av gamla goda hiphop låtar. Älskar att springa ut med vatten, det ger en go känsla i hela kroppen. att solen skiner och det är så varmt att linnet fick åka på för första gången det här året gjorde det hela ännu lite bättre .

Nu tar jag helg och ser fram emot en stillsam sådan. Självklart ska jag klämma in gymmet och målet är två gympass och två powerwalks innan frukost både lördag och söndag.

Hoppas ni får en lika underbar fredagskväll som jag tänker ha. Nu dusch och sedan matlagning i stora lass.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar